Re: ktory zasilacz

Autor: zxc <dup_at_com.pl>
Data: Fri 30 May 2008 - 20:04:28 MET DST

> Sęk w tym, ze nie masz takiej wiedzy zeby stwierdzic co najmniej pada, a co wiecej.
> Nawet (w co watpie bo pewnie sugerujesz sie tym co pisze sie na forach)

wlasnie nie sugeruje sie tym co czesto "banda pryszczersow" pisze na forach

ale nawet jesli bazujesz na statystyce jakiegos punktu serwisowego to
nic jeszcze nie znaczy. Musialbys znac sprzedaz poszczegolnych towarow i
z tego wyznaczyc procent wadliwych sztuk.

starczy mi ta grupa dyskusyjna :) i to co na niej ludzie polecaja, czego
posiadaniem sie chwala i o czym informuja ze padlo
wystarczy zeby wyrobic sobie jakas opinie

> Pisze o tym dlatego, ze jakies 5 lat temu chieftec byl bardzo chwalony za swoje produkty i

to bylo 5 lat temu...
komentarze z przytoczonej strony pochodza mniej wiecej od 2006 do dzis,
czyli to sa opinie co najmniej o nowych zasilaczach, modelach?

zyskal duze uznanie w srodowiskach takich jak to forum.

to jest grupa dyskusyjna...

  Z pewnoscia obecnie masa tego siedzi w naszych pecetach sporo tez jest
tego na rynku,

owszem.. masz racje... w pecetach siedza czesci kupowane najczesciej
kilka lat temu i o nich mozna cos wiecej powiedziec(nie kazdy wymienia
kompa co rok, dwa), a co w przypadku nowych zasilaczy, albo w przypadku
zmiany producenta zasilacza(nie marki - jak bodajze w przypadku
Chieftec'a?) itd...

  czesto wiec mozna przeczytac czy uslyszec ze, ktorys odmowil
posluszenstwa.