Re: Zasilacz a pobór prądu

Autor: Jarosław Grzyb <grzybu123_at_o2.pl>
Data: Fri 30 May 2008 - 14:50:06 MET DST

"adym" <adym@tenbit.pl> wrote in message
news:g1odbj$2vk$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Przede wszystkim podaj szczegoly co to za komputer, ewentualnie kilka
> postow wczesniej byl podobny temat. Jest tam link do obliczania wymaganej
> mocy zasilania w zaleznosci od konfiguracji peceta.
>
> http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp

Chodzi o dwa kompy, na których chce postawić router... Jeden to P133 MMX +
Matrox na PCI + 64 RAM + 2 Dyski Twarde nowe i ew. CD (i następne pytanie,
czy jak CD jest tylko podłączony to czy znacznie wpływa na pobór prądu).
Zasilacz AT 200 W

Drugi to P400, 128 MBRam , tak samo dwa hdd oraz CD. Zasilacz ATX 350...

Bo jeśli pobór prądu nie przekoczy powiedzmy 20 zł na dobę (tzn przeczytałęm
poprzednie artykuły i wiem, żę ciężko jest powiedzieć ile będzie "ciągnał
taki zestaw") to zamiast routera postawię komputer i orazu będę mógł na nim
postawic serwer http etc... Orientujecie się ile takie maszyny mogą pobierać
prądu? (gdzieś wyczytałem na forum, że komuś komputer + router bezprzewodowy
+ switch pobierał koło 10 zł miesięcznie, ale to chyba niemożliwe?).

Pozdrawiam i bardzo dziękuję za pomoc

--
Jarosław Grzyb <grzybu123_at_o2.pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/