Re: wyciszanie komputera

Autor: <sphinxozo_at_gmail.com>
Data: Fri 30 May 2008 - 14:27:42 MET DST

On 30 Maj, 11:41, "Zbigniew" <zbign...@gmail.com> wrote:
> Podobno nowe komputery się mniej grzeją przez co nie trzeba ich tak chłodzić
> wentylatorami i mogą być cichsze. Jeśli natomiast ktoś ma starszy komputer i
> jest przywiązany do niego to może go wyciszyć na przykład w sposób opisany
> na stronie:http://www.geocities.com/humanizm_w_polsce/obudowa_do_zasilacza_pasyw...

Powiem że takiego brzydkiego dziadostwa jeszcze nie widzałem, ale o
gustach się nie dyskutuje.
Sposób może i skuteczny ale temperatury jednach troche wysokie,
wolałbym już chyba mieć otwartą budę albo doszkoliłbym się w
przekładaniu "bebechów" i kupił normalną obudowę.
Po za tym nawet mając 5 wiatraków w budzie można mieć cichego PC'ta,
kwestia tylko za ile...