Re: płyta pod c2d 8x00

Autor: Latet <latet_at_spam.pl>
Data: Fri 30 May 2008 - 13:08:56 MET DST

> Gigabyte GA-EP35-DS4

Mam i polecam z czystym sumieniem!

Od lat byłem fanatycznym Asusowcem i ciężko było mnie
namówić na płytę innego producenta. Jednak ostatnio Ausus
się popsuł, w pracy mam P5KC i wiele z nią problemów.
Postanowiłem więc zaryzykować i nie żałuję. Naprawdę, nie ma się
do czego przyczepić. GA-EP35-DS4 jest bardzo stabilna
i bardzo przyjazna w obsłudze. BIOS nie przekombinowany -
jest wszystko co trzeba i nic ponadto. Wszystko przejrzyście
ułożone i nazwane.
Mam na niej E8200 podkręcony do 3.26 GHz, z wykorzystaniem
dynamicznego podkręcenia (funkcja BIOS-u) "C.I.A.2".
FSB = 408 MHz, CPU = 3266 MHz, RAM = 979 MHz
(oczywiscie tyle jest tylko w momentach wysokiego obciążenia).

Jak masz jakieś konkretne pytania, to chętnie odpowiem.

latet