Zasilacz a pobór prądu

Autor: Jarosław Grzyb <grzybu123_at_o2.pl>
Data: Fri 30 May 2008 - 09:35:33 MET DST

Witam, mam takie pytanie : czy zasilacz powiedzmy 200 W AT ciągnie zawsze
200 W, czy jest to jego maksymalne obciążenie?
No i jak ma się sprawa z ATX... No i gdyby mógłby mnie ktoś poradzić, ile
ciągnąłby taki komputer (pracujący jako router + serwer http) włączony
wiadomo ciągle (zasilacz właśnei AT 200 W). Słyszałem różne wersje ad
zasilaczy myślę, że będzie tutaj ktoś z dokładną wiedzą

Pozdrawiam

--
Jarosław Grzyb <grzybu123_at_o2.pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/