laptop i defekty grafiki

Autor: ble <nienamaila_at_go2.pl>
Data: Fri 30 May 2008 - 09:13:38 MET DST

Mam acera travelmate 4102WLMI z kartą ati x700 i ostatnio zaczynały mi się
pojawiać defekty w postaci np zniekształconego logo laptopa jeszcze na
ekranie przed butowaniem, oraz poprzesuwane teksty w bootloaderze i dalej
coraz bardziej pocięta grafika. Windows xp sp3 kończył swoje bootowanie
niebieskim ekranem i restartem, nie wiem co na nim było bo nie dało się
przeczytać. Linux startował z tą pociętą grafiką, ale w którymś momencie
się zawiesza np. gdy próbował wygasić ekran po bezczynności.
Tu można zobaczyć jak to wygląda:
http://www.laptop.e-artykuly.info/
Czy ktoś wie od czego to może być i jak to naprawić, czy to już koniec?