Re: Nagrywarka DVD (P)ATA

Autor: sotb <so_tb_at_niespamuj.netu>
Data: Thu 29 May 2008 - 11:43:42 MET DST

Użytkownik "Tomek Duda" <real.smbear@poczta.googla.com> napisał w wiadomości
news:g1kd71$t1i$2@atlantis.news.neostrada.pl...
> niestety ostatnio nie jestem na bieżąco w temacie nagrywarek DVD.
> Jaka nagrywarka DVD PATA jest warta polecenia?
> Jakich nagrywarek (marek?) się wystrzegać?

Zdecydowanie odracam wszystko co wyprodukował LITEON. W ciągu ostatnich
czterech lat kupiłem i sprzedałem kilkanaście nagrywarek DVD i wszystkie
padły w okresie gwarancyjnym. Jedna była na tyle wyjątkowa, że po gwarancji
padł odczyt CD, a DVD czyta. Inną wymieniono mi na kilka dni przed końcem
gwarancji i jak się okazało, nowa tez wkrótce padła. Co gorsze Liteon daje
dwa lata gwarancji, i w tym czasie wymienią choćby 100 razy uszkodzoną
nagrywarkę, ale gdy dwa lata od zakupu miną, a od wymiany ostatniej minęła
godzina i pech chciał, że się się zepsuła, to już nie wymienią na nową.

SOTB