Re: ktory zasilacz

Autor: Norbert <norcomp_at_USUNTOgmail.com>
Data: Thu 29 May 2008 - 11:37:47 MET DST

ZAQ pisze:

> skresl Chiefteca bo to juz dzisiaj lowend, bardzo dziwne rzeczy sie
> dzieja na nich wiec nie sa warte swojej ceny.

No ja sie z kolega nie zgadzam zupełnie.
Mial kolega mozliwosc przetestowania tych nowych wersji z 14cm wiatrakiem?
Ja miałem, napięcia trzyma idealnie. Mam wersje CFT-650-14C i naprawde
sobie chwale.
Warto jesli sie cos pisze przejrzec czy na rynku nie ma czegos
nowego/lepszego a nie od razu pisac na zasadzie "jak a klasa mercedesa
nie przeszla testu łosia to nie wazne ze ja poprawili , jest be"