Re: Jaki pobor pradu ?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 28 May 2008 - 20:47:35 MET DST

Janusz pisze:
> [...]
> Jaki pobor pradu (ile Watt) pobiera nagrywarka DVD/CD.
> Problem powstal po podpieciu drugiego HD pod zasilacz 350W. Czeste
> komunikaty WindwsaXP to : wylacz komputer bo grozi awaria.( cos w tym
> rodzaju -caly ekran tekstu na niebieskim tle)
> Moje Hardware to - 2 dyski HD Nagrywarka DVD/CD Naped
> CD Plyta glowna Karta graficzna Karta TV Flop 1.44
> Czy zasilacz moze byc przyczyna niemoznosci nagrywania lub powyzszych
> komunikatow ?
> Ps: ile pradu z osobna pobieraja powyzej przytoczone urzadzenia.
> Za pomoc Serdeczne dzieki. Za bledy przepraszam
Pierwszym twoim błędem jest to że nie podajesz jaki to zasilacz. 350W to
  nic nie znacząca liczba która nie musi wcale się przekładać na moc ;).
Tym bardziej należałoby sprawdzić napięcia tego zasilacza (miernikiem).
Drugim - że nie przeczytasz - na 99% urządzeń jest napisany ich
maksymalny pobór (z linii 5v i 12v), wystarczy sobie pomnożyć prąd *
napięcie.