Re: e8200 i temp radiatora

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 28 May 2008 - 18:36:56 MET DST

Piter pisze:
> nie no mine się nagrzał pasywnie jak już pisałem po założeniu klapy nawet
> alarm (>70*C ) się włączył a zaraz po zdjęciu spadł, tak trochę dziwnie ale
> może ten typ tak ma
No troszke przepływu powietrza jest, bo 12cm wentylator zasilacza jednak
ciągnie powietrze znad tego mugena, ale z drugiej strony podgrzewa go
spory radiator czipsetu. Obudowa zamknięta, wentylowana 12cm w zasilaczu
+ 12cm na tylnej ściance (oba wywiewające), procesor ma ~27'C w idle,
pod maksymalnym obciążeniem udało mi się do 44 dojść. No ale cisza jest
w zasadzie absolutna.
Nie jest podkręcony, fsb mi brakuje na tej płycie.