Energooszczedny system

Autor: Niusy <niusymb_at_gazeta.pl.usun.ta.czesc>
Data: Wed 28 May 2008 - 12:01:09 MET DST

Witam

Mam zamiat poskladac komputer ktory bedzie dzialal 24h/365 i zalezy mi
aby zuzywal malo energii. Moje zalozenia (kolejnosc wedlug waznosci):
- maly pobor pradu
- cichy
- system poskladany z nowych czesci(gwarancja itp)
- system nie bedzie obciazony pod wzgledem procesora (inaczej mowiac
najwolniejsze 2 czy 4 coreowe procki spokojnie wystarcza a nawet starsze
1 coreowe dadza rade)
- czasem dostanie troche po I/O (dostep do bazy danych), beda 2 dyski
pewnie w raidzie
- system nie bedzie sluzyl do rozrywki wiec wszelkie bajery
multimedialne nie maja znaczenia

Zalezy mi na doborze przede wszystkim cichego i oszczednego procesora i
plyty glownej, reszta (dyski ram) jestem w stanie dobrac sobie samemu
ale rady sa mile widziane.

Pozdrawiam

Marian