ctrl + c , ctrl+v - dziwna przypadłość

Autor: Ł.S. <strzeli_at_op.pl>
Data: Wed 28 May 2008 - 08:39:27 MET DST

Witam nie wiedziałem gdzie napisać może tu mi pomożecie.

Od pewnego czasu zauważyłem dziwną przypadłość - po pracy w windowsie (po
ilu minutach - godzinach? nie ma reguły) "blokuje" mi się opcja kopiuj/wklej
i to zarówno za pomocą kalwiszowych skrotów jak i za pomocą myszki ....

Windows XP SP3 posiadam.
Problem znika dopiero przy restarcie.
Przyznam bardzo uciążliwa i denerwująca przypałość.
Ma ktoś może jakiś pomysł jak to usunać? Może aktywuję opcje blokowania
jakiś skrótem/kombinacją skrótów klawiszowych?? (dużo piszę, dużo pracuje w
programach graficznych).

Z góry dziękuję za pomoc i pomysły na rozwiązanie owej przypadłości

pozdrawiam
Łukasz