Re: matryca LCD: matowa czy glare

Autor: SMi <brak_at_maila.pl>
Data: Wed 28 May 2008 - 08:17:54 MET DST

> Na "lusterkach" obraz jest może ciut ostrzejszy, ale jak siadam na
> komputerze obok z takim właśnie panelem (iiyama jakaś tam) to widze
> przedewszystkim siebie. Trzeba do nich mieć idealne oświetlenie albo dużą
> tolerancję. Stawiam na matową.
> (NEC2170NX+EizoL568SE)

A czy w notebookach matryce są takie same jak w stacjonarnych monitorach
LCD?
/Ja planuję kupić notebooka z matrycą WSXGA+ 1680x1050/

Czy dla obróbki zdjęć warto wziąć błyszczącą? Czy taka daje wierniejsze
odwzorowanie kolorów?

Czy w notebooku na glare widać szybciej ślady używania- ryski etc.?

Pozdr.