Re: czy kontakt będzie dobry do czyszczenia

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Tue 27 May 2008 - 23:12:34 MET DST

Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości
news:g1g9at$oba$1@pyro.tvk.wroc.pl...

> ale nie bo nie, bo nie wspominają nigdzie że kontakt zwykły może być?
> czy nie bo zawiera taki dodatek że faktycznie psuje właściwości
> przewodnictwa ciepła?
> bo mam już 2 głosy za i twój przeciw :)

widzisz ... wiesz co to "wieczna pamięć usenetu" ?
to to to właśnie sytuacja, że każdy post jest archiwizowany przez google
baaaardzo długo ...
i wyrażając opinię mimo że napiszesz "IMHO" to jednak dajesz świadectwo
swojej wiedzy/niewiedzy dlatego ja staram się - nie zawsze top wychodzi -
ale wiedzieć co piszę i pisać rzeczy KTÓRYCH JESTEM PEWIEN ...
nie musisz mnie słuchać ... użyj google ... "nakładanie pasty
termoprzewodzącej"
sam zadecydujesz ...

--
Pozdrawiam  ... Exploris.
"Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy..."