Re: komputer do obróbki grafiki

Autor: bodie kotas <newslite_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 May 2008 - 21:58:14 MET DST

On 2008-05-27 15:29:06 +0200, "Krzysztof M"
<krzysztofmontecaro12@onet.pl> said:

> Witam,
> jestem zainteresowany złożeniem komputera do obrobki grafiki jednak nie wiem
> jak się do tego zabrac. Czy moglby mi ktos powiedziec które częsci są w
> takim komputerze najważniejsze (i dlaczego?) a które mniej ważne? Na jakie
> dane techniczne szczegolnie zwracac uwage w poszczegolnych czesciach? Cena
> nie gra roli bo jak na razie są to raczej rozważania czysto hipotetyczne ;-)
>
> Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc,
>
> Krzysztof M

ram ram ram ... a jeśli dużo to sytem 64bitowy

przedłużenie ramu czyli raid0 ale nie na pliki czy system ale na swap'a

potem proc - jeśli 2d to z nastawieniem również na rozmiar cache

osobiście wolałbym 2 rdzenie niż 4 czyli zamiast q6600 wolałbuyym e6850

co do grafy to nie musi być "orgazm gracza" ale nie ograniczałbym się
do jakiegoś chipsetu zintegrowanego na płycie

pozdr

--
Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki