Rafal M napisał(a):
> A czemu? Bo wlasnie ludzie nie wymagaja.
> Jak by tak sprzedaz HP spadla o 50% wlasnie ze wzgledu na opinie o
> serwisie to by to szybko naprawili.
> A tak? Nie wymagaja? To po co koszta ponosic :(
Jaki kraj takie wymagania. Jak HP zrobi na swoje lapy cenę absolutnie
porażającą to i tak większość się na to skusi nie pytając o gwarancję.
Zresztą z doświadczenia wiem, że klienci jak już się pytają o gwarancję to
ile ona trwa a nie co ona im konkretnie daje
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Tue May 27 20:50:26 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 May 2008 - 20:51:07 MET DST