Re: komputer do obróbki grafiki

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Tue 27 May 2008 - 20:02:30 MET DST

=Marcos= pisze:

> Karta graficzna nie musi być wypasiona.
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Uwazam podobnie, jednak mam problem z wyjasnieniem tego pewnemu
osobnikowi, ktory tworzy grafike w 3D Studio Maxie i "doradzajac"
laptopa kolezance stwierdzil, ze procesor mocny, duzo ramu ale grafa
musi byc super. IMHO nie musi, starczy Intel GMA ale jak wyjasnic to
studentowi architektury, ktory troche lyknal troche pobieznie wiedzy o
komputerach? Ja szczerze mowiac nie mam jakis oczywistych i zrozumialych
argumentow popierajacych w/w teze. Moze jakies pomysly?

--
Pozdrawiam,
Maciek