Re: Firmowy notebook Dell a VBI

Autor: Tomek <nie_at_mam.pl>
Data: Tue 27 May 2008 - 10:08:06 MET DST

> ............. Laptop o identycznych parametrach kosztuje nieznacznie
> więcej niż Dell, ale ma za
> to 2 letnią gwarancję no i możliwość rozbudowy.
>
> Czy ktoś miał do czynienia z tego typu laptopami? Jak sprawują się w
> codziennym użytkowaniu?

VBI kosztuje więcej niż DELL to dosyć ciekawe ceny. Posiadam Compala FL90 z
T5550, 4GB RAM, Vista 64 bity home premium, 8600M GT 256MB, WiFi, HDD 160 GB
i zapłaciłem około 2500 zł. Zgodnie z cennikiem na stronach sklepu
internetowego Della za podobnego konfiguracyjnie XPS M1530 trzeba zaplacić
4000 zł ale skoro masz podobną cenę to bierz Della. Zgodnie z ofertą Della
można dokupić rozszerzenia gwarancji ( przynajmiej w konfiguratorze na
stronie della -
http://www1.euro.dell.com/content/products/compare.aspx/xpsnb?c=pl&l=pl&s=pad&cs=RC1078552 )
Odnośnie compala to wszystko działa bez zarzutu. Nie zauważyłem żadnego
problemu w działaniu, mobilności czy pracy w różnych warunkach. Dodatkowo
można sobie pograć praktycznie we wszystko co jest na rynku za niewielkie
pieniądze i to jest atut kadłubków.