Re: Dell vs. IBM

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 26 May 2008 - 22:48:51 MET DST

> ostatnimi thinkpadami od IBM'a byly t42, ale z tego co pamietam tez nie
> wszystkie. ostatnie serie byly juz od Lenovo.

czyli kazdy z nas mial troche racji:)
ja juz w innej firmie pracuje i nie mam juz pelnego przegladu thinkpadow
zeby rzucic okiem na date produkcji poszczegolnych modeli(w poprzedniej
firmie byl chyba jeden T43 wiec on juz mogl byc od Lenovo:)
obecnie mam przeglad tylko i wylacznie seri T6x

> a juz niedlugo thinkpady beda nasze- rodzime-:) wlasnie stawiamy fabryke
> pod legnica ;)

a to ciekawostka:)
nie widzialem:)

--