Re: monitor full HD od BenQ

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Mon 26 May 2008 - 17:11:15 MET DST

Dnia Mon, 26 May 2008 13:02:52 +0200, Euro napisał(a):

> Jak na SPVA i 24" to ten model jest najtanszy na rynku, niewiele droższy HP
> 2465 dysponuje juz regulacją lamp - da się go skręcić o 50 % bez utraty
> palety

Według nokaut-a 400 zet różnicy. To i tak dużo mniej niż parę miesięcy
temu. Wtedy najbliższy na spva był samsung za 3,6 tysiąca. Dalej uważam, że
do domowych zastosowań ten gateway ma całkiem rozsądną cenę. Dla grafików
ani tego gateway-a ani tego Hp (miałem okazję go potestować) bym nie
polecił. Ja dalej w kąciku biurka (chwała Bogu, że mam wielkie) trzymam
dell-a crt ładnie skalibrowanego. I jak mam ustawić coś foto na drukarkę to
staruszka zapuszczam.