Maly oszczedny komp do akademiku

Autor: puszczu <toxer88_at_o2.pl>
Data: Mon 26 May 2008 - 16:22:07 MET DST

Witam
Mam mały problem. Poszukuje komputer niewielkich rozmiarów, który
oszczędza energie elektryczną, ale parametry ma znośne. Zastanawiam
się nad jakimś wymysłem HP/Compaq/IBM małe pudełko z P4 itd. Dla
porównania mam teraz:
Compaq PW AP550
2xPentiumIII 1GHz
512MB RAM
320GB dysku ;)
GF4 Ti 4200
czyli nic szczególnego ale mi wystarcza, stoi na tym
arch(zoptymalizowany pode mnie ;) ) i od potrzeby w2k.
Czy opłaca się brać taki mały komputerek? Monitor mam wiec to odpada
koszt ok 500 max 700zl
Dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam Łukasz