Re: monitor full HD od BenQ

Autor: Euro <euro_at_dev.de>
Data: Mon 26 May 2008 - 08:48:52 MET DST

> A od którego się powinno ją widzieć?
>
> P.S.
> U mnie cały ekran czarny jak smoła, ale ja mam CRT - Philips 109P,
> ustawiony na max. jasnosc i max. kontrast (w monitorze)
> a do tego gamma +1.4 w sterownikach.

na dobrym monitorze LCD z gammą 1.8 - 2.2 wszystkie są widoczne od 1 do 15
każdy odcień rozróżnialny
http://img167.imageshack.us/img167/1395/dscf0586wc5.jpg

im niższa gamma tym bardziej widać ale tu chodzi o detale niskich szarości a
nie o to żeby świeciło maksymalnie jasno

na CRT też są widoczne ale crtki mają wysoką gammę ~2.4 i dopiero w
ciemnościach powinno być widać (przynajmniej u mnie na dellu P992
trinitron )