Re: HP2100- żeby wydrukować trzeba nacisnąć przycisk.

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 26 May 2008 - 01:14:09 MET DST

Użytkownik "Roki" <rokikulesza@nospam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:g1cjqm$erv$1@achot.icm.edu.pl...

> Hmm.........w tej chwili nie mam dostępu do tej drukarki ale ztcp to
> próbowałem różnych konfiguracji (ale dla pewności sprawdzę to jeszcze).

To zapodaj jeszcze informacje z jakiego programu drukujesz i informacje o
systemie operacyjnym.
Najprawdopodobniej zostal wybrany tryb recznego podajnika, tak jak sugeruje
to kolega (wtedy drukarka czeka na podanie kartki i potwierdzenie
przyciskiem), ale np. w programach dosowych w win98 byly podobne problemy i
rozwiazywal je odpowiedni wpis w pliku win.ini

Pozdrawiam
Michal