Toshiba Satellite Pro U400-123

Autor: Lejak <news-listODSPAMIACZ_at_chello.pl>
Data: Sun 25 May 2008 - 20:44:45 MET DST

        Googlowałem, ale nie znalazłem. Czy ktoś z tutejszych bywalców użytkuje
model notebooka jak w temacie i mógłby się podzielić wrażeniami?
Interesuje mnie szczególnie jakość obrazu na wyświetlaczu (jasność,
kontrast, równomierność) w warunkach pomieszczenia i na zewnątrz
pomieszczeń, czy pojawiają się refleksy utrudniające pracę (w warunkach
pomieszczenia i na zewnątrz), kąty widzenia, poziom hałasu wentylatorów
(czy jest równomierny, czy okresowo bywa znaczny), stopień nagrzewania
się obudowy, wydajność standardowego akumulatora.

        A z zagadnień ogólnych: czy recenzje własne na www.notebookcheck.pl
(.net) i ta konkretna na
http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4372 są wiarygodne?

        Czy pod jakiś inny adresem można znaleźć solidne recenzje?

--
              Lejak
    news-listODSPAMIACZ@chello.pl