Re: intel ICH9r, barracuda 7200.11 i raid

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 24 May 2008 - 21:21:38 MET DST

"Zbigniew" napisał:

> Nie tylko e-mule. Serwer bazy danych też straci zawartość.

Hmm, zawsze mi się zdawało, że dane na dyskach są trzymane magnetycznie a
nie grawitacyjnie. Czyli twierdzisz, że jak te talerze przestaną się kręcić
to dane z nich ulecą w przestrzeń? Zacynam się bać wyłączyć komputer...

> UPS nawet najdroższy działa tylko godzinę a pozostałe kilka minut.

To zupełnie wystarczający czas na opróżnienie buforów i zamknięcie systemu.

JoteR