Re: Linksys WAG200EU - dziwne zachowanie

Autor: stayheavy <stayheavy_at_interia.pl>
Data: Sat 24 May 2008 - 13:05:48 MET DST

Użytkownik "Picia" <picia@op.pl> napisał w wiadomości
news:g18a3i$eqf$1@news.onet.pl...
> Witam,
> "No a nie mówiłem " - tak mogę powiedzieć bo odradzałem Ci go w poprzednim
> wątku. Ja miałem 2 egzemlarze i też kicha. Ale wydaje mi się sądząc po
> innych dobrych opiniach że jesteśmy pechowcami i w zdecydowanej
> mniejszości. Ja bym reklamował router u mnie przyjeli rekleamcję w
> pierwszym przypadku - wykryli usterkę ale w drugim już nie choć miał te
> same objawy.

Odpowiem pod Twoim postem, natomiast moja odpowiedź będzie dotyczyła całego
wątku.

To prawda że opinii pozytywnych na temat tego modelu jest bardzo dużo,
rzekłbym że jest to przeważająca większość. Jak w każdej rodzinie, czasem
może trafić się jakaś czarna owca ;-). Co do mojego routera, to wydaje mi
się że poradziłem sobie z tym fantem w końcu, chociaż nie chciałbym chwalić
dnia przed zachodem słońca. Na jednym z for poświęconych wi-fi wyczytałem w
jednym z wątków że ktoś miał w miarę podobną sytuację i polecono tej osobie:
1) zmienić 'wireless network mode' z 'mixed' na 'b-mode', które rzekomo jest
silniejsze
2) pokombinować z kanałami
3)zwiększyć moc karty wi-fi w komputerze kosztem zużytej energii.

Wykonałem u siebe pkt.1&3 i od tej pory, tj. jakieś 2h, wszystko gra i
buczy. Mam nadzieję że tak już pozostanie :-).

Reasumując, chciałem podziękować wszystkim uczestnikom tej dyskusji za
pomoc, nawet jeżeli nie zawsze odniosła ona pożądany skutek to i tak była
cenna bo przynajmniej dowiedziałem się czegoś więcej o konfiguracji routera
i sieciach ogólnie.

Pozdrawiam,
stayheavy