Re: [PROBLEM]Komputer się nie uruchamia

Autor: R. <slayerNO38_at_NOvp.NOpl>
Data: Fri 23 May 2008 - 23:13:08 MET DST

STranger pisze:

> LOL, zdolny dzieciak!

najlepsze jest to ze założyłem w miejscu na plombę w obudowie małą
kłódeczkę - młody ją przepiłował!!!!

> W sumie karą za celowe psucie kompa powinno być pozbawienie go tego
> kompa (bo w naprawie) przez kilkanaście dni. Dla małego dziecka 2
> tygodnie to bardzo długi okres czasu i wielka kara.

tak właśnie zrobiłem - komputer stał u mnie 2 tygodnie nie ruszany - dla
małego zadna kara - akurat jego ojciec wrócił z trasy(jest tirmanem) i
młody kożystał sobie z laptopa a tatuś był zadowolony ze mały ma zajęcie.

ale to wszystko to całkowity OT.

Macie jakieś pomysły jak sprawić żeby młody musiał dalej się męczyć z
tym kompem ???

--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek(na)rmazurek(krop)com e-booki>> http://tnij.com/ebooks
|_|\_\ .Mazda 323F 1,8 16V                 >>> http://ujeb.pl/mazda323
PMS+ PJ- S++ p+ M+ W- P+:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T W+ CB++