Re: publiczne IP a router

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 23 May 2008 - 15:55:23 MET DST

"mw" napisał:

> To sa ustawienia startowe, nic nie zmienialem. Powinienem zaznaczyc?

Nie wiem, nie znam się na routerach, dlatego wypowiedziałem się
"ornitologicznie" - na logikę rzecz biorąc jaki nie ma ptaszka, to nie
działa ;-)
Poza tym nie wiem, czemu ma służyć forwardowanie (fuj) portów 80, 25 i 110,
w moim 54GL protokoły HTTP, SMTP i POP3 działają i bez tego. Chyba, że ich
zdefiniowanie ma służyć do szybkiego odcięcia poczty i WWW przez wypłoszenie
ptaszka - jawna odmowa ma wyższy priorytet nad domyślnym zezwoleniem? Czarna
magia...

JoteR