Re: Zasilacz ?

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Fri 23 May 2008 - 11:13:23 MET DST

Osoba Dominik napisała na pl.comp.pecet:

> Corsair CMPSU-520HXEU - 520W z odpinanymi kablami za około 250 zł
> 5 lat gwarancji, mój jest niesłyszalny

Tak się zastanawiam...
skoro komp autora wątku działa na zasilaczu 380W, który kupił pewnie za
~170zł, to po jakiego grzyba mu taki drogi i mocny?

Sam się zastanawiałem co bym teraz do nowego kompa za ~500zł wsadził i
zupełnie nie wiem. Chyba bym kupił Deltę na allegro.

BTW komputer autora wątku wcale nie jest taki znowu słaby ;)
Skoro wystarcza do niego 380W, to dla kogo robią te 0,5kW? Można teraz
dostać jakiś tani i dobry zasilacz na rynku?

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur