Re: Linksys WAG200EU - dziwne zachowanie

Autor: stayheavy <stayheavy_at_interia.pl>
Data: Thu 22 May 2008 - 17:18:08 MET DST

Użytkownik "Michał" <mbierwia@o2.pl> napisał w wiadomości
news:g13ump$k64$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Też się z tym spotkałem na moim WAG200G, o dziwo w tym samym czasie
> podobne objawy wystąpiły na D-linku w pracy i na dwóch Sagemach u sąsiadów
> ;)
> Krótko mówiąc: to nie jest wina routera.

Zapomniałem dodać w poprzednim poście - mówiąc że taka sytuacja ma miejsce
systematycznie, mam na myśli co kilka minut, co jest niesamowiscie
irytujące. Liveboxowi też się tak działo, ale chyba jednak rzadziej...Te
wahnia transferów wyglądają jak przesunięta sinusoida - przy włączonym p2p -
transfer 0, bliski max, 0, bliski max, 0....Idzie oszaleć.

Pozdrawiam,
stayheavy