Terminal - od czego zacząć

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 22 May 2008 - 16:01:24 MET DST

Wpadłem na pomysł terminala komputerowego. Pomysł stad ze większość
czasu korzystam z komputera na jego 10% wydajności. Czyli przeglądanie
netu, przeglądarka komunikator, i takie tam drobiazgi.

Stad szukam naprawdę niedrogiego a za razem wydajnego komputerka (w
czarnej niezdewastowanej obudowie), który wystarczy na to wszystko.
Do dlatego wpakuje jakiś system na kartę pamięci będzie to zapewne
Windows (2000 lub XP) odpowiednio przygotowany (o tym powinno być na
*.winnt ale jak ktoś zna linka do sensownego przygotowania takiego
systemu od zera z instalki to będę wdzięczny) by nie zaorać karty CF.
Pamięci mile widziane SDRAM :) bo tych ma 512MB w dwóch modułach.

Druga sprawa to peryferia - nie bardzo widzę przełączanie myszy i
klawiatury do stacjonarnego. Podobnie zresztą z obrazem - będę miał
tylko jeden monitor ale że monitor ma dwa wejścia to problem się
samodzielnie rozwiązuje. Pozostaje mi mycha i klawiatura na USB - i ich
przełączanie. Przełączniki są drogie :|, i z reguły na PS/2 i z VGA
które mi jest zbedne.

Może sa jakieś programy która dodają wirtualny sterownik klawiatury i
myszki przez sieć? w końcu VMWARE i podobne jakoś sobie działają.