Linksys WAG200EU - dziwne zachowanie

Autor: stayheavy <stayheavy_at_interia.pl>
Data: Thu 22 May 2008 - 16:25:58 MET DST

Witam raz jeszcze, ponieważ przy moim poprzednim wątku związanym z wyborem
routera Wasze wypowiedzi mi pomogły, postanowiłem wstrzelić się jeszcze raz.
Temat znów dotyczy routera, juz zakupionego Linksys WAG200EU i tym razem mam
pewne wątpliwości związane z jego dziwnym zachowaniem. Router podłączyłem,
skonfigurowałem (narazie pod neo) i niby wszystko chodzi na dwóch
komputerach (stacjonarny na sztywno kablem + laptop wi-fi), ale raz na jakiś
czas jakby wszystko się zatrzymywało i transfer spadał do zera, przy czym
gdyby sugerować się lampkami na routerze, to nie gubi on połączenia. Dziwne
jest też to że jednocześnie dzieje się to na dwóch komputerach, zrozymiałbym
gdyby chodziło tylko o bezprzewodówkę (dystans, ściany etc). Wydaj mi się że
router skonfigurowany jest poprawnie, próbowałem różnych ustawień
(wyguglanych) ale nie dają one satysfakcjonującego rozwiązania.
Systematycznie raz na jakiś czas pojawia się ten kilkunastosekundowy
przestój i cześć, nie potrafię sobie z tym poradzić. Może ktoś z grupowiczów
wie jak ten temat ugryźć lub przynajmniej gdzie leży problem.

Z góry dziękuję i pozdrawiam,
stayheavy