Re: Monitor LCD 24" za ok 2000

Autor: allerune <allerune_no_spam.akcesoria_at_home.pl>
Data: Thu 22 May 2008 - 14:23:18 MET DST

"Doxent" <doxent@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> monitory tej wielkości zaczynają się już od 700 zł. 2000zł to lekka
> przesada, chyba wysadzane diamentami.

Lepsze monitory tego rozmiaru to koszt minimum 1000 Euro, niestety takiej
kasy nie chce wydac. Wszystkie moje poprzednie zakupy byly troche powyzej
sredniej na rynku bo wolalem dolozyc pare zlotych i miec lepsza jakosc, tak
samo chce zrobic teraz.

Zreszta wystarczy przejsc sie do porzadnego sklepu zeby zobaczyc roznice
klasy roznych monitorow.

allerune