system" nie wstaje"

Autor: Adam <a.zap1_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 May 2008 - 14:07:25 MET DST

Witam, dzisiaj rano pojawił się problem z uruchamianiem systemu Win XP.
Mam podpięty od tygodnia drugi dysk i wszystko było ok. do dzisiejszego
ranka.
System próbuje się ładować, pokazuje się plansza startowa Windows,ale już
nie powstaje pulpit( pozostaje czarne tło i nic się nie dzieje).
Ten drugi dysk działa mechanicznie( bo wibruje), widzę go w biosie.
Po odpięciu tego dysku, problem ustępuje.
Co mogło się stać, czy mogę jakoś odzyskać dane z tego drugiego dysku, przy
pomocy jakiego darmowego programu.
Czy jeśli słyszę ten dysk, to można akoś przywrócić jego działanie.
Pozdrawiam i proszę o pomoc.