Re: monitor 22 cale z matrycą błyszczącą

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Thu 22 May 2008 - 10:18:22 MET DST

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>
napisał w wiadomości news:g132nu$sd4$1@news.onet.pl...

> Jakim cudem dodanie szyby przed ekran powoduje takie magiczne zmiany w
> obrazie.
> Rozumiem, że przydymione szkło może "pogłębić czerń", ale "czyste,
> głębokie i nasycone"?

* Błędnie to rozumiesz. To matowa powłoka jest "dodana" - rozprasza
światło na matrycy, co jednocześnie powoduje, że matryca sama w
sobie musi być bardzo wysokiej jakości, żeby osiągnąć zadowalające
efekty. Przy "szkle" nie ma takiej potrzeby - czerń będzie bardziej
czarna, kolory bardziej żywe i głębokie a kontrast zdecydowanie
lepszy.
Używam szkła i matu równocześnie od bardzo dawna - z początku
byłem przerażony szkłem i z początku mi trochę przeszkadzało.
 Ale obecnie przyzwyczaiłęm się i doceniam plusy ;)

Zdrawim.