Epson RX425 dyskoteka

Autor: Bonaventura <bonawentura2_at_o2.pl>
Data: Wed 21 May 2008 - 21:53:04 MET DST

Witam!
Mam problem z urządzeniem Epson Stylus Photo RX425. Drukarka wydrukowała
około 9 ryz papieru i obecnie zaraz po włączeniu sieci zgłasza error -
brak papieru i tuszu. Nie muszę chyba mówić, że jedno jak i drugie tkwi
na swoim miejscu.
Zastanawiam się co może być przyczyną i czy już iść do sklepu po nową,
czy może jeszcze da się ją uratować. Gdzieś mi się obiło o uszy (oczy),
ale obecnie nie mogę powtórnie tego znaleźć, coś na temat resetowania
pamięci. Za wszelkie informację będę ogromnie wdzięczny.
Pozdrawiam. Mariusz.