Re: Dobry sprzet do obliczen

Autor: Łukasz <szakull_at_gazeta.pl>
Data: Wed 21 May 2008 - 16:10:43 MET DST

> oj, kolega chyba niereformowalny ;-),

niekoniecznie:)

> jeszcze raz ponawiam pytanie, co i czym oraz jakimi metodami bedziesz
> liczyl, bo ma to duze znaczeni jezeli chodzi o dobor sprzetu (wbrew
> obiegowym opiniom)

Mysle ze cudow tutaj nie znajdziemy... i tez nie ja bede liczyl, dla kogos
innego bedzie sprzet, to tez nie znam szczegolow... sprawa dotyczy analizy
danych, algorytmy uczenia maszynowego, a wiec sporo obliczen
zmiennoprzecinkowych, operowanie na macierzach. Zajmuja one sporo miejca,
fajnie byloby miec kilka kopi w pamieci, zeby nie siegac za duzo do dysku, a
wiec troche sie jej przyda.. ale rowniez jak najlepsze, na ile to sie da
rezultaty wymiany pamiec-dysk.
Nie jestem pewien w czym to bedzie robione, nie pamietam, wiec nie bede
strzelal. Wiecej informacji sam nie jestem w stanie podac..

Pozdrawiam,
Łukasz