Re: i915 vs nVidia

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Tue 20 May 2008 - 19:29:08 MET DST

rePeter pisze:
> Witam,
> czy mógłby ktoś z własnego doświadczenia dokonać porównania wydajności 3D
> kart graficznych, mianowicie jakiemu modelowi nVidii może odpowiadać i915
> (przy RAM=512MB), czy jest to na poziomie przynajmniej 440mx?
> W necie są różne zestawienia, ale takiego akurat nie udało mi się znaleźć.
>
> Pozdrawiam,
Jeśli wystarczy Ci raz na jakiś czas zagrać w gry z początku wieku:) to
praktycznie wystarczy każda zintegrowana grafika od chipsetu 845
włącznie, jeśli lubisz sobie pograć w gry 3D to zapomnij o grafice
zintegrowanej chyba że chcesz kupić laptopa albo coś w obudowie SFF tak
jak mój Dell, mam chipset 845 intela i jak mnie natchnie to pogrywam
sobie w Maxa Payne czy Medal of Honor ale na tym kończą się możliwości
zintegrowanej grafiki.