Re: F-S Esprimo U9200 - ktokolwiek się tym bawił?

Autor: Michał Czerniak <michal_czerniak_at_op.pl>
Data: Tue 20 May 2008 - 12:33:44 MET DST

On 19/05/2008 08:35 Radosław Sokół wrote:
> A może jakaś alternatywa? Oto moje "warunki":
[..]
Minimalnie droższy jest Dell Latitude D430, nie mam pojęcia czemu ale
cena w Irlandii to 1075EUR brutto z dostawą, w Polsce 4400zł netto..

Jeśli masz kogoś znajomego w Irl, to pewnie mógłby Ci takiego przywieźć :-).
Używałem go przez ok rok, pasuje do podanych przez Ciebie wymagań:
- jest nowy
- producent przyzwoity
- wyświetlacz 12,1 1280x800
- waga 1,36kg z bateriÄ… 4-cell (ok 2,5), chyba 1,6kg z bateriÄ… 6-cell
(ok 4h), w moim była 6-cell, nigdy mnie nie zawiodła
Nosiłem go w plecaku i był na tyle lekki, że czasem sprawdzałem czy na
pewno go zabrałem :-)
- nowa bateria 6-cell kosztuje 137eur netto
- komp zbyt szybki nie był, procesor C2D U7600 1,2GHz, oczywiście w
'normalnej' pracy spisywał się świetnie, nawet grałem na nim w
Morrowinda ;-)
- OS do wyboru, Vista Business 32/64bit lub XP
- przeżył ponad rok, podróżowałem z nim bardzo dużo, używałem nie tylko
w biurze, kilka razy uderzyłem, kilka upadków też przetrwał. Ogólnie
jakość wykonania i trwałość konstrukcji super.
- d-sub jest
- cena jak pisałem wyższa

Byłem z niego bardzo zadowolony, wymieniłem ponieważ ekran był dla mnie
za mały (na Precisiona M65 :-)).

Specyfikację możesz sobie przejrzeć na stronie Dell'a, poniżej tylko
kilka najważniejszych rzeczy (z konfiguracji za 1075EUR):

- Intel® Core™ processor Solo U2100 (1.06 GHz) with 12.1" WXGA LCD
(C2D U7700 +85EUR)
- 1GB DDR2 533MHz
(2GB + 29EUR)
- 40GB 4200RPM Hard Drive 1,8"
:-(
- Dbay and 8x DVD+/-RW Drive - ZEWNĘTRZNY!
- 6 Cell 42Whr Primary Battery
- Intel® 4965AGN Wireless Card
- 3Yr Basic Warranty

Pozdrawiam,