Re: Pentium T9300 i T8300- różnica w wydajności

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Tue 20 May 2008 - 09:20:11 MET DST

Użytkownik "SMi" <brak@maila.pl> napisał w wiadomości news:g0sjkh$tb4$1@news.onet.pl...
> witam,
>
> Ile % jest bardziej wydajny procek T9300 od T8300?

Dane z jakiejś gazety, gdzie porównano kilka proców mobilnych w laptopie IBMa

Test T8300 T9300
Feq [GHz] 2,4 2,5
Mark vantage 35,4% 41,8%
PC MARKS 3390 3551
WorldBench 6 32,9% 37,1%
WB Score 93 96
MS Office [s] 366 363
3ds Max [s] 645 673
Photoshop [s] 430 413
Media enc. [s] 226 226
Winzip [s] 258 242

MobileMark 67,2% 100%
Ogólna wyd. 199 238
czas na baterii 139 138
bat na DVD 117 177
Mark 3,6% 4,0%
3dmark2006 3411 3425
3Dmark2003 10162 10066
Średni przyrost wydajnośic wzgl T2370 45,2% 59,7%

Czy tak średnio - zyskujesz z 15% wydajności.
> W jakiego rodzaju aplikacjach do się przydaje?

We wszystkich. Ale czy warto? Nie wiem, jaka różnica w cenie...

> Czy Vista mocno obciąza procesor?

Trochę obciąża. Od kilku dni poskramiam Vistę premium na HP Pavilionie dv9770 z T7250.
Wydaje mi się, że XP Home z Q6600 działa o wiele szybciej niż HP z T7250,
ale może to te wszystkie mdłe bajey Visty sprawiają wrażenie lekiego ślimaczenia.
Spróbuję je wyłączyć i zobaczyć, jak jest naprawdę.
Vista startuje na HP woooollllllniiiieeeeeeejjj niż każdy mój XP (nawet ten na duronie 1,3 GHz).
No ale trzeba iść z czasem i poskramiać ten cukierkowo-niebieski system...

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin