Problem z Bluetooth / Wi - Fi

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Tue 20 May 2008 - 00:02:22 MET DST

Kiedy podlaczam sluchawki bluetooth do laptopa a dokladnie opcje "stereo
audio" rozlacza mi po niedlugim czasie polaczenie Wi - Fi i do tego nie
widze mojej sieci nawet po odswiezeniu. Mojej, znaczy jakiejs
niezabezpieczonej, z ktorej korzystam na codzien. Jesli podlaczam sluchawki
tylko w opcji "hands-free audio", wszystko dziala OK. Czyli moge sobie np
gadac przez Skype itp.. Wyglada mi to na jakis konflikt czestotliwosci lub
urzadzen. Jak to rowiazac? Chcialbym sobie normalnie sluchac muzyki i kiedy
nadchodzi polaczenie, np. Skype, automatycznie mnie przelaczalo na rozmowe.
Przez jakis czas, na poczatku, nawet to dzialalo ale cos "zdechlo" :-)
Spotkal sie ktos moze z takim przypadkiem i moglby cos doradzic?
Acer TravelMate 7320
Adabter Bluetooth - Jabra A320s
Sluchawki - Jabra BT8010
Windows XP Professional, SP2