Re: monitor 22 cale z matrycą błyszczącą

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Mon 19 May 2008 - 21:34:16 MET DST

Marcin Narzynski pisze:

> Naprawdę z własnej woli chcesz siebie pozbawić jednej z głównych zalet
> ekranów LCD - czyli niskiego poziomu odblasków?
> Te szyby to jakaś marketingowa klątwa rzucona na LCD. Monitor bardziej
> błyszczy się w sklepie i przyciąga uwagę klienta.
>
> MN
Nie przesadzaj, jeśli ktoś tak jak na przykład ja, może postawić monitor
w miejscu w którym naprawdę nic w nim się nie odbija to jednak brak
matowej warstwy wpływa korzystnie na jakość obrazu. Dawniej bywali tacy
co nie mogli mieć Trinitrona bo cały czas widzieli na nim druty
stabilizujące siatkę a ja używam od kilku lat i druty widzę tylko wtedy
gdy je chcę zobaczyć. Dawnymi czasy niektórzy nie wyobrażali sobie pracy
na kompie bez filtra Polaroida inni pracowali na wypukłych bańkach bez
antyrefleksu, wszystko kwestia gustu i wrażliwości. Ja na przykład nie
mogę sie przyzwyczaić do telewizora o obudowie innej niż czarna matowa,
w srebrnym zamiast filmu cały czas oglądam telewizor :)