Re: monitor 22 cale z matrycą błyszczącą

Autor: Qlfon <rav_at_life.pl>
Data: Mon 19 May 2008 - 20:32:19 MET DST

Tomek D pisze:

> polecasz ten monitor? bo widze że cena całkiem przystepna

Powiem tak, szukalem czegos bez szyby bo mnie wkurzalo to w laptopach,
balem sie tego jak ognia ale sie zdecydowalem. Jak jest jasno w pokoju
(a siedze plecami do okna) to czasem na ciemnych scenach np. w filmach
widzisz to co masz za plecami. Katy boczne sa jakie sa: biel zolknie.
Gram troche na tym - nie widze specjalnych przeciwskazan: Filmy
wygladaja niezle, jest kilka trybow obrazu w tym jeden tzw. Custom. Ma
toto dosyc spore mozliwosci regulacji obrazu (na poczatku to co bylo w
std mnie podlamalo ale pol godziny klikania i jest w miare ok). Co dosyc
istotne konitor mozna calkiem mocno pochylic do przodu co w moim
przypadku ma spore znaczenie bo filmy ogladam z lozka lezac ponizej
srodka monitora. Przy matrycy TN ma to znaczenie. Jest pivot ale uzylem
go tylko raz w 15 minut po zainstalowaniu sprzeta na biurku by zobaczyc
jak to jest:) Poza tym jest calkiem sprawnie dzialajace ramie do
regulacji wyskosci monitora - to sie przydaje. Ogolnie do zastosowan
domywch (net/filmy/troche grania czy pokazanie komus zdjec) jest OK.
Gdyby mnie bylo stac pewnie kupilbym cos na MVA czy PVA ale jest jak
jest i jestem zadowolony. A, mam go od konca grudnia - zaden piksel nie
padl a mam calkowicie czarny pulpit wiec przynajmniej te swiecace na
bialo bym wyhaczyl:)
I ostatnia rada: podejdz do sklepu poogladaj, porownaj z innymi.
Pozdrawiam.

--
Qlfon, Bournemouth, UK
słucha: