Re: F-S Esprimo U9200 - ktokolwiek się tym bawił?

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Mon 19 May 2008 - 13:17:01 MET DST

Dnia Mon, 19 May 2008 13:00:24 +0200, Radosław Sokół na pl.comp.pecet
napisał(a):

> Byłby fajny, ino z tego, co tu czytałem, z kupowaniem Delli
> dla użytkowników indywidualnych są jakieś problemy.

Teraz już większych problemów nie ma - jak zadzwonisz na infolinię Della
to powiedzą Ci gdzie w Twoim mieście możesz kupić sprzęt u resellera.

> Dlatego szukam czegoś *nieco* większego, ale nie
> wielkiego, i z prawdziwą (choćby nawet mniejszą)
> klawiaturą QWERTY, nie dzieloną z ekranem.

HTC X7500/X9500 ? Pierwszy za 3100 PLN brutto, drugi 1000 PLN droższy.

Ewentualnie może OQO ? - tylko nie wiem jak oni wyglądają z cenami.

"Zapasy najczęściej gromadzą się za pasem. Lech Nawrocki"