Re: Dysk zewnetrzny pilnie poszukiwany.

Autor: Qlfon <rav_at_life.pl>
Data: Mon 19 May 2008 - 10:28:38 MET DST

Latet pisze:
> [...]

Wieksze to tak od 500GB w gore czy raczej od 250?
> No właśnie.
> Dostałem 2.5" dysk 250 GB Fujitsu StorageBird - na USB.
> Jest śliczny, cichy, pojemny, tylko, że działa mniej więcej
> w jednym kompie na dwadzieścia. Tak więc leży sobie w szufladzie,
> a ja chodzę z całym zestawem w plecaku (dysk 3.5" 750GB w dużej kieszeni,
> zasilacz, kable e-SATA i USB)... takie zycie.
No wlasnie tego chce uniknac....

> Może np. gdy chce się znajomym podrzucić kilkanaście
> nowych plików .mkv po 10 GB każdy ;-)
I zanudzic ich pokazem zdjec z ostatnich urlopow w ciagu dziesieciu lat.
No i te dystrybujcje linkusa;) albo chociazby zestaw autopatcherow i
patchy do COH (jeden ma 1,74 GB!)
A tak serio - to ma byc taki podreczny backup lezacy sobei na biurku i
podpinany od czasu do czasu. Ale jesli moze byc maly i przenosny to
lepiej dla niego:)

--
Qlfon, Bournemouth, UK
słucha: