Re: Dysk zewnetrzny pilnie poszukiwany.

Autor: Qlfon <rav_at_life.pl>
Data: Mon 19 May 2008 - 09:21:35 MET DST

Latet pisze:

> Nie precyzujesz czy 3.5" czy 2.5" - a to podstawowe kryterium.
> Jesli to ma być "mocno przenośne" to polecam coś z własnym
> zasilaniem, bo nie można na poważnie liczyć na prąd z USB.
>
> latet
Witam, walsnie zdalem sobeio sprawe z tego ze o tym nie wspomnialem:
Chyba raczej 2,5" - mmniejsze i pewnie pobor pradu bedzie nizszy, mam
racje? To wlasne zasialnei mnie troche martwi bo to kolejne cos co
trzeba pod biurkiem wpiac i w razie czego targas do znajomych:)
Jakies konkretne produkty warto wziac pod uwage?
Pozdrawiam,

--
Qlfon, Bournemouth, UK
słucha: