Re: Dziwne działanie WiFi

Autor: sesam <zz_at_zz.zz>
Data: Sun 18 May 2008 - 23:14:53 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:g0q5pn$6vh$1@news.interia.pl...

> Czy te objawy nie pojawiły się przypadkiem po posadzeniu SP3?
>
> JoteR

Nie instalowałem SP3, a co do (...) WiFi b/g ma tylko trzy pełnoprzepustowe
kanały,
prawdopodobnie przeszkadzacie sobie wzajemnie (...) to nie sądze, bo
przecież w większych miastach
jest więcej użytkowników i problemu nie ma. W dodatku wykrywam u siebie
tylko jedną inną sieć,
a moja ma i tak WPA.

Krzysiek