Brak regulacji obrotow na MSI P35 Neo3-F

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Sun 18 May 2008 - 22:49:26 MET DST

Witam

Kupilem sobie jakis czas temu nowa plyte MSI P35 Neo3-F plus procesor E2180.
Płyte wybrałem głównie ze wzgledu na 4 sloty PCI. Problem polega na tym iż
nie dziala regulacja automatyczna czy reczna obrotow na wentylatorze CPU.
Zmienilem wlasnie chlodzenie na AC Freezer 7Pro i nadal brak mozliwosci
regulacji obrotow PWM. Moze cos zle robie ale zgodnie z instrukcja
poustawialem odpowiednie opcje w BIOS i nic. Takze programy do monitoringu
nie reaguja na zmiane w nich ustawien. Dodam ze na najbadzieniejszej plycie
ECS za 120 zl regulacja PWM dziala. Co bym nie ustawil to i tak wentylator
CPU pracuje na max obrotach (okolo 2800 rpm). Zle zalozenie radiatora
wykluczylem tak samo sie dzieje na boxowym jak i na tym AC.

Jak ktos z was ma jakas rade to prosze o napisanie. Sam juz nie wiem moze
jest uszkodzona plyta ?

http://www.comp.lublin.pl/?goto=describe_products&kod_abc=C8700279

Pozdrawiam
Mirek