Dziwne działanie WiFi

Autor: sesam <zz_at_zz.zz>
Data: Sun 18 May 2008 - 20:09:49 MET DST

Witam,

Posiadam laptopa Toshiba Satellite L20 -100. Korzystam w domu z WiFi, gdzie
router znajduje się w pokoju obok. Od pewnego czasu dziwnie zachowuje się
dostęp do sieci. Wcześniej wszystko od ponad roku było OK.Nagle strony się
nie otwierają, zrywa mi połączenie, Windows XP pokazuje ograniczenia
prędkości, fala przy ikonce połączenia na pasku zadań przestaje być zielona.
Pomaga jedynie chwilowe wyłączenie i ponowne włączenie przyciskiem WiFi na
laptopie. Myślałem, że to wina routera. Jednak po kupnie nowego problem
pozostał.
Czy z szanownych grupowiczów ktoś miał już ten problem? W ostateczności
wymienię moduł WiFi, lecz wpierw wolałem zapytać, bo może problem leży gdzie
indziej.

Pozdrawiam
Krzysiek