Restarty po wymianie procka

Autor: Jacek <jacekb_at_inetia.pl>
Data: Sun 18 May 2008 - 18:30:21 MET DST

Witam!
Zamieniłem AMD 2400+ na AMD 64 X2 4400+ /na płycie Gigabyte GA-MA69G-S3H/ z
2MB Patriot.
Uruchomienie bez problemu, na razie nic nie podkręcane, ale...
Na starym kompie dużo dokładałem napisów w do filmów w VirtualDubMod.
Zajmowało to ok. 32 min na filmach 45 min. Teraz to samo w ok 11 min, czyli
zysk czasowy bardzo duży.
Wszystko byłoby doskonale gdyby nie fakt, ze w czasie pracy VirtualDuba
następują samoczynne restarty kompa.
Kiedy pracuje tylko VirtualDub to wszystko jest OK. ale kiedy w czasie tej
pracy próbuję zrobić coś jeszcze / a taka jest chyba idea procesora
dwurdzeniowego/ to przy próbie uruchomienia innego programu, nawet
najmniejszego, następuje restart. W tym czasie użycie procesora to ok. 67%.
Czy to jest wina programu /brak wspołpracy z dwurdzeniowym prockiem/ czy też
sprawa sprzetowa?
Czy ktoś już przeżył coś podobnego?
Byłbym wdzięczny za ewentualne wyjaśnienia.
Jacek